دانلود رایگان نرم افزار

LogMeIn Hamachi 2.2.0.193 Final ساخت شبکه های خصوصی مجازی

نويسنده : admin | تاريخ : 22:8 - 24 / 2 / 1393

logmeinLogMeIn Hamachi 2.2.0.193 Final نرم افزاری مفید جهت ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. نخستین راه اندازی این نرم افزار تنها چند ثانیه ای به طول می انجامد تا فایل های مورد نیاز خود را بارگذاری کند و پس از آن با اختصاص یک IP به شما، اجازه می دهد که به یک شبکه موجود متصل شوید و یا اینکه خودتان شبکه ای را ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد. در پنجره اصلی این نرم افزار دو عمل اصلی گفته شده نمایش داده شده است و این در حالی است که منوی تنظیمات نیز می تواند از طریق انتخاب دکمه ای در بالای صفحه ی نمایش در دسترس قرار گیرد. هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. نرم افزار Hamachi پاسخ درستی است به همه کاربرانی که می خواهند بر روی اینترنت شبکه هایی با دوستانشان ایجاد کنند، و این درحالی است که هدف آنها از این کار می تواند بازی، چت، به اشتراک گذاشتن فایل ها و یا هر فعالیت دیگری باشد. 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود LogMeIn Hamachi, برنامه LogMeIn Hamachi, ساخت شبکه های خصوصی مجازی, برنامه ساخت شبکه های خصوصی مجازی, نرم افزار ساخت شبکه های خصوصی مجازی, نرم افزار LogMeIn Hamachi, آخرین ورژن LogMeIn Hamachi, آخرین نسخه LogMeIn Hamachi, جدیدترین ورژن LogMeIn Hamachi, جدیدترین نسخه LogMeIn Hamachi, دانلود برنامه LogMeIn Hamachi, دانلود نرم افزار LogMeIn Hamachi,

MyLanViewer 4.17.1 + Portable اسکن و مشاهده شبکه محلی

نويسنده : admin | تاريخ : 13:45 - 25 / 11 / 1392

MyLanViewerMyLanViewer 4.17.1 نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن کامپیوترهای شبکه محلی و مدیریت منابع به اشتراک گذاشته شده می باشد. این نرم افزار یک اسکنر LAN برای شبکه های محلی می باشد. با استفاده از MyLanViewer می توانید تمامی کامپیوترهای موجود در شبکه را جستجو کنید و اطلاعات مربوط به هر کدام را ببینید. همچنین با قابلیت مانیتورینگ این نرم افزار می توانید کامپیوتر کسانی که در شبکه می باشند را ببینید و تمامی پوشه هایی که به اشتراک گذاشته شده اند و اطلاعات سخت افزاری تمامی سیستم ها را مشاهده کنید و نیز به مشاهده آی پی کامپیوترها بپردازید و در زمان تغییر وضعیت کامپیوترها، اخطارها را مشاهده نمایید. همچنین امکان مانیتورینگ تمامی وسیله های متصل به اینترنت شما توسط این برنامه امکان پذیر است. بطور مثال می توانید کسانی که به روتر WiFi یا شبکه وایرلس شما متصل هستند را مشاهده کنید. غیر فعال کردن منابع به اشتراک گذاشته شده، پایان دادن به جلسات کاربر، مشاهده جزئیات فنی هر کامپیوتر، استفاده آسان و رابط کاربری دوستانه و زیبا از سایر امکانات این نرم افزار می باشد.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود MyLanViewer, سریال MyLanViewer, کرک MyLanViewer, فعال ساز MyLanViewer, دانلود برنامه MyLanViewer, دانلود نرم افزار MyLanViewer, جدیدترین ورژن MyLanViewer, آخرین ورژن MyLanViewer, MyLanViewer,

DAEMON Tools USB 2.0.0.0067 مدیریت دستگاه USB متصل به رایانه از راه دور

نويسنده : admin | تاريخ : 14:52 - 14 / 11 / 1392

DAEMON Tools USBDAEMON Tools USB 2.0.0.0067 نام تجاری جدیدی از محصولات شرکت DAEMON Toolsبرای به اشتراک گذاری دستگاه های USB می‌باشد. با این برنامه شما قادر به دسترسی از راه دور به دستگاه های USB که به صورت فیزیکی در جایی دیگر قرار دارد، می‌باشید.

برخی از ویژگی‌های DAEMON Tools USB :

  • دسترسی به تجهیزات USB به صورت از راه دور (درایو فلش، اسپیکرها، وب کم، پرینتر و غیره...)
  • اتصال به هر دستگاه USB متصل شده به کامپیوتر های دیگر از طریق LAN، WAP و اینترنت
  • پشتیبانی از اغلب دستگاه های USB رایج

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود DAEMON Tools USB, برنامه DAEMON Tools USB, نرم افزار DAEMON Tools USB, سریال DAEMON Tools USB, کرک DAEMON Tools USB, آخرین ورژن DAEMON Tools USB, آخرین نسخه DAEMON Tools USB, جدیدترین ورژن DAEMON Tools USB, جدیدترین نسخه DAEMON Tools USB, دانلود برنامه DAEMON Tools USB, دانلود نرم افزار DAEMON Tools USB,

Afra 6.0 نرم افزار افرا نسخه 6.0

نويسنده : admin | تاريخ : 17:42 - 25 / 10 / 1392

soft98

نسخه های قبلی نرم افزار افرا  بیش از 150000 بار از سایت های دانلود نرم افزار و حتی سایت های خبری دانلود شده است. نرم افزار افرا به گفته ی کاربران یک نرم افزار محبوب و فوق العاده ای است که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جذب کند. این نرم افزار با هدف طراحی و توسعه ی نرم افزار های فارسی از سال 1388 تولید و تا کنون نسخه های مختلفی عرضه شده است.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نرم افزار افرا, تلویزیون افرا, برنامه تلویزیون افرا, نرم افزار تلویزیون افرا, دانلود تلویزیون افرا,

Net Monitor for Employees Pro 4.9.15 کنترل صفحات نمایش سیستمهای شبکه

نويسنده : admin | تاريخ : 12:31 - 22 / 10 / 1392

Net Monitor for Employees Pro 4.9.15Net Monitor for Employees ابزاری است که به شما امکان مشاهده صفحات نمایش کامپیوترهای متصل شده به شبکه را می‌دهد. به این صورت شما می‌توانید متوجه شوید که کارمندان یا کسانی که از کامپیوتر های شبکه استفاده می‌کنند در حال انجام چه کاری هستند. از قابلیت‌های ویژه این برنامه امکان ضبط از راه دور این صفحات نمایش حتی اگر شما در حال نظارت آن‌ها نباشید می‌باشد یا اگر کارمندان شما نیاز به مشاهده ساختاری توسط شما را دارند شما می‌توانید با نشان دادن صفحه مانیتور خود برای آن‌ها به صورت از راه دور به آن‌ها کمک کنید. از این برنامه همچنین می‌توان برای کنترل دانش آموزان در کلاس یا دادن آموزش به گروهی از دانش آموزان یا کارمندان با نمایش دادن محتویات صفحه نمایش خود به آن‌ها استفاده کرد.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Net Monitor for Employees, برنامه Net Monitor for Employees, نرم افزار Net Monitor for Employees, سریال Net Monitor for Employees, کرک Net Monitor for Employees, آخرین ورژن Net Monitor for Employees, آخرین نسخه Net Monitor for Employees, جدیدترین ورژن Net Monitor for Employees, جدیدترین نسخه Net Monitor for Employees, دانلود برنامه Net Monitor for Employees, دانلود نرم افزار Net Monitor for Employees,

Network LookOut Administrator Pro 3.8.15 مدیریت شبکه

نويسنده : admin | تاريخ : 12:29 - 22 / 10 / 1392

Network LookOut Administrator Pro 3.8.15soft98 نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر شبکه های مختلف می باشد که به وسیله این نرم افزار کاربران قادرند تا اقدامات مختلفی را برای عیب یابی و رفع مشکلات شبکه و همچنین مدیریت گروهی بر سیستم های موجود در شبکه اعمال نمایند. مشاهده صفحه نمایش کامپیوترهای موجود در شبکه ، کنترل سیستم و عملکرد آن ، قابلیت خاموش نمودن سیستم ها و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. از این نرم افزار می توان برای شبکه های LAN, WLAN یا VPN استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  EduIQ می باشد .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود network lookout administrator, برنامه network lookout administrator, نرم افزار network lookout administrator, سریال network lookout administrator, کرک network lookout administrator, آخرین ورژن network lookout administrator, آخرین نسخه network lookout administrator, جدیدترین ورژن network lookout administrator, جدیدترین نسخه network lookout administrator, دانلود برنامه network lookout administrator, دانلود نرم افزار network lookout administrator,

DVB Dream 2.5 پلیر همه کاره برای کارتهای DVB

نويسنده : admin | تاريخ : 19:44 - 7 / 10 / 1392

DVB Dream 2.5DVB Dream یک پلیر همه کاره برای کارتهای DVB ، یک شاهکار از برنامه نویسان ترک . با ابزارهای بی نهایت کاربردی و پرقدرت و محیطی بسیار کاربر پسند . این برنامه دارای امکانات زیادی میباشد که باعث شده در بین رقبای دیگر خود از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد ، طی نظر سنجی که در یکی از سایت های معتبر دیدم ، مقام اول در بین پلیر ها مربوط به DVB Dream بود که در رده دوم نرم افزار ProgDVB با نصف آراء DVB Dream قرار داشت.


دسته بندي : <-CategoryName->


Replay Media Catcher 5.0.1.24 ذخیره کلیپ های صوتی و تصویری آنلاین

نويسنده : admin | تاريخ : 15:21 - 6 / 10 / 1392

Replay Media Catcher 5.0.1.24Replay Media Catcher نام نرم افزاری برای ذخیره سازی کلیپ های صوتی و تصویری آنلاین از میلیون ها سایت مختلف می باشد. در این نرم افزار کاربران می توانند با ابزارهای موجود اقدام به ذخیره سازی تصاویر و فایل صوتی ای نمایند که به صورت آنلاین بر روی وب سایت ها اقدام به ارائه خدمات مختلف می کنند. کلیپ های در حال پخش را می توان در هنگام ذخیره سازی به هر یک از فرمت های رایج به صورت دلخواه تبدیل نمود . این نرم افزار محصولی از شرکت Applian Technologies می باشد.


دسته بندي : <-CategoryName->


دانلود و دخیره ویدیو و صوت های آنلاین WM Recorder 14.16.1.0

نويسنده : admin | تاريخ : 13:1 - 6 / 10 / 1392

WM Recorder نرم افزاری کارآمد برای دانلود و ذخیره ویدیوها و صداهای انلاین درون وبسایت ها می باشد. بدین ترتیب کافی است که ویدیو و صوت انلاین را پخش کنید ، WM Recorder با یافتن منبع پخش و نمایش ، آن را با کیفیت بالا دانلود خواهد کرد. این نرم افزار با دارا بودن ویرایشگر و تبدیل کننده داخلی میتواند صدا و ویدیوهای دانلود شده را قبل از ذخیره سازی به دلخواه کاربر ویرایش کند. قابلیت های ویرایشی نظیر trim , cut , crop , merge , spilt و قابلیت ذخیره با فرمت های صوتی و تصویری متفاوت. در زمینه دانلود ، نرم افزار میتواند انواع ویدیو و صوت های به اشتراک گذاشته شده درون صفحات سایت ها که با روش هایی نظیر Flash Video که شامل فایل های فلش هستند و Windows Media و Real Media و Quicktime و Straming Audio را برای کاربر شناسایی و دانلود نماید. با داشتن قابلیت resume کاربر میتواند به ضبط کامل و بدون دردسر فایل های مالتی مدیا توسط این نرم افزار اعتماد کند. همچنین ویدیوهای قفل دار نیز میتوانند توسط این نرم افزار شناسایی و دانلود شوند که این قابلیت نیز بسیار کارامد و حائز اهمیت خواهد بود. 

 

wm recorder دانلود و دخیره ویدیو و صوت های آنلاین WM Recorder 14.16.1.0

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار WM Recorder, دانلود کرک WM Recorder, نرم افزار دانلود فیلم های انلاین, نرم افزار دانلود فیلم های سایت ها, نرم افزار دانلود ویدیوهای انلاین, نرم افزار دانلود ویدیوهای سایت ها, نرم افزار ذخیره آهنگ های آنلاین, نرم افزار ذخیره آهنگ های انلاین, نرم افزار ذخیره آهنگ های سایت ها, نرم افزار ذخیره صوت های آنلاین, نرم افزار ذخیره صوت های انلاین, نرم افزار ذخیره صوت های سایت ها,

مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers

نويسنده : admin | تاريخ : 12:55 - 26 / 4 / 1392

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

LHW مجموعه 50 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: عکس براي دسکتاپ, عکس براي دسکتاپ با کيفيت HD,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد